搜尋此網誌

2009年11月30日 星期一

我三歲喇!我都無白馬王子

三歲的囡囡,真的開始有思想,有主見,典型的<問題>少女,凡事都愛問點解。間中發脾氣,搞抗拒,試探爸媽的底線,最終要懲罰收科。更多的是經過解釋後,懂得權衡輕重利害。

三歲了,亦印證了佛洛伊德的<戀父情意結>,是耶?非耶?

*********************
爸爸[囡囡洗澡啦]
囡囡一臉不願[唔洗喇,唔污糟]
爸爸[咁爸爸唔同你洗喇,Jonna同你啦]
囡囡[唔得]
跟著欣然接受,要爸爸跟她洗澡

*********************
囡囡[我唔著紙尿褲瞓覺]
爸爸[點解]
囡囡[我大個女,三歲喇]
爸爸[你會唔會瀨尿]
囡囡[唔會]
爸爸[瀨濕左無床瞓點算]
囡囡無言,不再抗拒穿上紙尿褲

*********************
囡囡不想吃飯時,總是借飲水過橋。
爸爸[囡囡食飯唔好飲咁多水啦]
囡囡[飲水同埋食飯都一樣咁健康0架]

*********************
囡囡[我想帶埋個電話(玩具)瞓覺]
愛妻[唔得,瞓覺唔可以玩電話]
囡囡[點解唔得]
愛妻[得,瞓著左跌左個電話落床下底,以後無得玩]
囡囡[Jonna,keep the phone]

*********************
爸爸[我地第二日無私家車坐喇]
囡囡[點解呀]
爸爸[我地賣左佢]
囡囡[點解賣左佢呀]
爸爸[架車好貴架,我地第二日坐地鐵,搭巴士,慳番的錢可以買多的靚衫同玩具]

隔天在停車場
囡囡[媽媽,坐埋幾次私家車就無得坐喇]
愛妻[點解]
囡囡[我地賣左佢]

*********************
遊商場,冷氣勁
爸爸[囡囡著外套啦]
囡囡不從,郁手郁腳
爸爸[唔凍呀]
囡囡[唔凍]
愛妻[由得佢啦,凍到咳咳流鼻涕,無得食朱古力,無得食雪糕,係屋企無街去]
囡囡無言,不再抗拒加衣

*********************
爸爸〔俾車撞倒會點呀〕
囡囡〔會死〕
爸爸〔死左會點〕
囡囡〔會不醒人事,變成沙沙,變成泥土,見唔到爸爸,見唔到媽媽〕

*********************
囡囡[我想同爸爸結婚]
愛妻[唔得,爸爸係媽媽既白馬王子]
囡囡[我三歲喇!我都無白馬王子]

沒有留言: