搜尋此網誌

2009年9月18日 星期五

童言

囡囡: 我係中國人, 媽媽係中國人, 爸爸爸唔係中國人.

老父: 點解?

囡囡: 因為你的頭髮唔係黑色.

++++++++++++++++++++

囡囡: 你睇, 有好多煙囪

老父: 煙囪係要黎做乜架?

囡囡: 係俾的豺狼入去食的羊
+++++++++++++++++++++

囡囡: Jona 姐姐唔聽話,

老父: 咁點呀?

囡囡: 送佢返菲律賓.

++++++++++++++++++++++

老父: B B 最怕邊個鬧?

囡囡: 媽媽 I love you.

老父: 爸爸問你最怕邊個鬧.

囡囡: 媽媽唔會鬧我既.

++++++++++++++++++++++

老父: B B ............

囡囡: 我唔係 B B 喇, 我大個女啦, 我係姐姐.

老父: 咁邊個係 B B

囡囡: 陳子欣. (隣居女孩)

+++++++++++++++++++++++

囡囡: 我要痾屎

愛妻: 爸爸去定媽媽去 (爸爸幫你去洗手間定媽媽幫你去)

囡囡: B B 去

++++++++++++++++++++++++

星期日, 隔壁的賓妹一早來我家跟 Jona 一起外出渡假

囡囡問媽媽: Jona 姐姐佢地係咪結婚呀?

+++++++++++++++++++++++++

在家, 囡囡要抱

老父: 點解要爸爸抱

囡囡: 因為你親

在商場, 囡囡要抱

老父: 點解要爸爸抱

囡囡: 因為我懶

+++++++++++++++++

沒有留言: